Двосекційні драбини-трансформери

драбиниДвосекційна драбина – компактна, зручна і вельми практична конструкція, призначена для роботи на висоті. Вона складається з двох секцій з різною кількістю ступенів, з’єднаних між собою спеціальним кріпленням. У складеному стані двосекційна драбина легко поміщається в багажник або на дах автомобіля.

Універсальна лестница двухсекционная от лидера Украины – rikplast.com.ua широко застосовується як на виробництві, так і в побуті. Вона може грати роль драбини на складі або в архіві, будівельних риштованнях під час ремонтних або фасадних робіт або використовуватися як звичайні приставні сходи. Як правило, вироби для професійного використання відрізняються більшою робочою висотою і максимальним навантаженням.

Сучасні виробники випускають 2-х секційнідрабини двох типів:

  • складні,
  • висувні.

Всі види двосекційних драбин виготовляються з алюмінію – матеріалу, що володіє невеликою питомою масою, завдяки чому навіть масивні конструкції відрізняються малою вагою. Алюмінієві драбини легко переміщуються з місця на місце і транспортуються.

Критерії вибору

Робоча висота конструкції. Для складських або ремонтних робіт всередині приміщення достатньо драбини висотою до трьох метрів. Для зовнішніх робіт – будівельних або фасадних – варто вибрати більш довгу розсувну модель.

Кількість ступенів. Цей показник підбирається залежно від сфери використання виробу: у побуті зручна драбина  з 4-5 ступенями в кожній ланці, в конструкціях для професійного застосування їх кількість може досягати 10-12. Число ступенів вказується при маркуванні драбин. Наприклад, драбина-трансформер 2 х 10 – це 2-секційна конструкція з 10 ступенями.

Максимальне робоче навантаження. Стандартне граничне навантаження на драбину з алюмінію – 150 кг і вище. Люди зі стандартною масою тіла можуть безбоязно користуватися такими драбинами, а також піднімати інструменти та обладнання.

Стійкість. Нижні кінці драбини повинні бути оснащені спеціальними накладками або наконечниками, що протистоять ковзанню по грунту або твердій поверхні.

 


Залишити коментар