Дизель генератори Німеччини

дизельний генераторВи можете уявити сучасний похід без якісного і потужного генератора? Швидше за все, не зможете. Без електроенергії часом дуже важко обійтися, адже немає можливості ні освітлювати місце стоянки, ні заряджати мобільні телефони, ні користуватися навіть найпростішими електроприладами. Дизельні генератори, ціни на які останнім часом стали цілком доступні, необхідна річ як у побуті, так і на будь-якому виробництві. Як не дивно, мобільні генератори аж ніяк не є сучасним винаходом. Дані пристрої застосовувалися ще в середині минулого століття, під час Другої світової війни.

Приміром, в німецькій армії був у користуванні генератор Tretmaschine TM 5a1, що приводився в дію за допомогою педалей. Головним його призначенням була зарядка батарей польових німецьких радіостанцій. У комплект генератора завжди входили велосипедні педалі і стійка станина-опора, яка дозволяла максимально зручно працювати з пристроєм. Випуском Tretmaschine TM 5a1 займалася компанія AEG, яка вже тоді була однією з найпотужніших у Німеччині. Цікаво, що і сьогодні AEG знаходиться на провідних ролях як найвідоміший європейський виробник побутової техніки.

Крім того, досить широке поширення в Вермахті мав і генератор Gl.Erz.400b. Дана апаратура завжди монтувалася на танки, бронетранспортери, літаки та інші одиниці техніки. Пристрій дозволяв живити енергією бортові радіостанції, уникаючи при цьому надмірних паливних витрат. Генератор дуже виручав, якщо сідали акумулятори бойової машини, заряджаючи їх у найкоротший термін. Про поширення та надійність Gl.Erz.400b говорить той факт, що з 4.2 мільйонів машин німецької армії, 2.4 мільйони мали на борту саме цей пристрій.

Виготовленням і конструюванням Gl.Erz.400b займався найвідоміший нині концерн Audi, в ті часи іменований Auto Union. Як вже було зазначено, Gl.Erz.400b особливо цінувався серед танкістів. Розміщувався він в просторі правого заднього відсіку і мав надійний броньовий захист. До радіосистеми генератор підключали, використовуючи вкриті гумою кабелі. Вихлопну трубу генератора доводилося максимально щільно закріплювати до корпусу машини, щоб не допустити проникнення вихлопів всередину відсіку екіпажу. Захист вихлопної труби був виконаний у вигляді кришки, відкривання якої відбувається під час запуску. Кришка не дає бруду потрапляти в генератор і порушувати його роботу. Цікаво, що незважаючи на свої показники потужності, Gl.Erz.400b був дуже компактним і досить легким, що в обмежених умовах танкового відсіку або літакової кабіни мало величезне значення.


Залишити коментар

Компания "INTRACK" предлагает купить резиновые гусеницы на мини экскаватор по самой низкой цене в Украине
  • Верстати з ЧПУ
    Переваги та недоліки верстатів ЧПУ

    махровий халат
    Як вибрати махровий халат?

    токарные работы
    Верстати для металообробки та токарних робіт